Att gå på bröllop

Niclas och jag hade förmånen att få gå på ett av tidernas mest blomsterspäckade bröllop i helgen. Det var mina vänner Anton och Olivia som gifte sig (vilka också kommer komma på vårt bröllop) och jag är så himla glad för att få ha varit med och delat deras dag. Finare personer får man leta efter!

Som sagt, hela bröllopet var späckat med blomsterprakt, och vi fick även möjlighet att träffa en massa av mina vänner som jag inte sett på åratal. En perfekt upptakt inför vårt eget bröllop!

Jag fick frågan ett par gånger om jag/vi inte tyckte det var jobbigt att gå på bröllop så tätt inpå vårat eget. Lite skämtsamt svarade jag att “Ja, vårt kommer ju inte komma i närheten av denna prakt”, men i sanning så är jag inte särskilt bekymrad. Vårt bröllop kommer bli perfekt på vårat vis, precis som Anton och Olivias var perfekt på deras. Oavsett är jag tacksam för att få ha varit med!

Sist men inte minst fick Niclas och jag tillfälle att äntligen få träffa fina Natalie Greppi och hennes Wiktor. Det är Natalie som kommer att fota vårat bröllop, men den här helgen var hon med som gäst. Hon tog en fantastisk bild på Niclas och mig (och såklart en massa annat från bröllopet). Kika in på hennes Instagram för att se lite bilder från detta och några andra bröllop och äventyr Natalie håller på med.

Foto: Natalie Greppi
Foto: Natalie Greppi
Wiktor och Niclas. Foto: Natalie Greppi
Foto: Natalie Greppi
Och så Natalie och jag. 🥰 Foto: Natalie Greppi

Published by Andrea

Recreating History has been around for over ten years, showing Andrea's reenactment journey from a beginner to an accomplished recreator of history. Follow the blog to see the continued journey!

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started