Vart ska jag någonstans?

En av gångerna Niclas och jag var på Nääs Fabriker passade jag på att ta ett kort på deras områdeskarta med syftet att kunna visa er vart ni ska någonstans på dagen B. 😉

Vigseln kommer att ske ute på bryggan vid Båthus 1 om det inte blåser storm och hällregnar. Blir det bara ett lätt regn så kommer vi hålla oss ute. Därefter kommer lyckönskningar, till vilket ni kommer bli visade av vår toastmaster Pontus, och sedan mingel. Minglet hålls i en lokal som heter Bomull 1A.

Middagen och festen kommer att hållas i Båthus 1, så det är där omkring vi kommer hålla oss under hela kvällen.

Hotellet, för de av er som bor där, är beläget i det som heter Norra Fabriken. Förhoppningsvis har våra gäster möjlighet att checka in tidigare, men annars så löser vi eventuella incheckningar under minglet! Behöver någon plats att göra sig i ordning innan vigseln, hör av er till mig så ser vi till att det blir ordnat.

Alla platser jag nämnt ovan kan ni se på kartan nedan. Vi ses snart!

Published by Andrea

Recreating History has been around for over ten years, showing Andrea's reenactment journey from a beginner to an accomplished recreator of history. Follow the blog to see the continued journey!

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started